2020 Yılı Üniversitemize Ek Yerleştirmeler Sonucu Kayıt Hakkı Kazanan Uluslararası Öğrencilerin Yerleşme Sonuçları ve Kayıt İşlemleri / 2020-International Student Additional Placement Results

24 Aralık 2020, Perşembe 1340

2020 Yılı Uluslararası (Yabancı Uyruklu) Öğrenci Ek kontenjanı ile Üniversitemize yerleşen ve kayıt hakkı kazanan öğrencilerin listesi / List of students who have settled in our university with the International Additional Student  for 2020 TIKLAYINIZ/CLICK HERE

-Kabul Mektubu ve Yerleşen Öğrenci Bilgileri İçin TIKLAYINIZ / Acceptance Letter Placed Student Information/CLICK HERE

Kabul Mektubu Doğrulama Kodu:BELM385T0

Kabul Mektubunu Doğrulmak İçin Tıklayınız...

 

UZAKTAN KAYIT İŞLEMLERİ

Covid-19 pandemi nedeniyle 2020 yılında Ek Kontenjan ile Yerleşen tüm Yabancı Uyruklu öğrencilerin kayıt işlemleri uzaktan kayıt yöntemi ile aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda yapılacaktır. Ayrıca Üniversiteye gelen öğrenciler için her hangi bir kayıt işlemi yapılmayacaktır.

Uzaktan kayıt işlemi için aşağıda yer alan kayıt dilekçesini doldurup imzaladıktan sonra dilekçe ekinde istenilen belgeler ile birlikte posta, kargo ile veya e-posta ile aşağıda belirtilen adrese 04-29 Ocak 2021 tarihleri arasında teslim edilmesi halinde kayıt işlemi yapılacaktır. Dilekçe ve belgelerin en geç 29 Ocak 2021 tarihe kadar Üniversitemize ulaşması zorunludur. 29 Ocak 2021 tarihinden sonra Üniversiteye ulaşan dilekçe ve belgeler dikkate alınmayacak ve kayıtları yapılmayacaktır.

Fen Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Programında  zorunlu İngilizce hazırlık eğitimi  yıllık  olduğundan yerleşen öğrencilerin kayıtları yapılacak ancak bahar yarıyılında kayıtları dondurulacak (izinli sayılacak) olup hazırlık eğitimine   2021-2022 Eğitim Öğretim yılı  Güz yarılında başlayacaklardır.

Uzaktan Kayıt Dilekçesi için Tıklayınız...

Maddi Güvence Beyanı için Tıklayınız...

Posta veya Kargo yolu ile dilekçe ve belgelerin gönderileceği adres: Artvin Çoruh Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Merkez - ARTVİN

e-posta yolu ile dilekçe ve belgelerin gönderileceği e-posta adres: oidb@artvin.edu.tr

(e-posta ile imzalı dilekçe ve istenen belgeler tarayıcıda (scanner) taranıp pdf. Dosya formatında gönderilecektir)

Kayıt için istenilen belgelerin Türkçe'ye cevrilmiş halleri gönderilmediği takdirde yerleşme işleminiz yapılmış olsa bile kaydınız yapılmayacaktır.

 

UZAKTAN KAYIT İŞLEMLERİ SONRASI YAPILACAKLAR

1- Kesin kayıt işlemini tamamlayan T.C. Kimlik numarası olmayan öğrenciler ikamet izin işlemlerini tamamladıktan sonra "99...." ile başlayan T.C. Kimlik Numaralarını en geç 1 ay içinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirmeleri gerekmektedir.

2- Uzaktan kayıt işlemi tamamlanan öğrencilerin öğrenci belgesi onaylı olarak kayıt dilekçesinde belirttikleri e-posta adresine gönderilecektir.

3- Kayıt işlemi tamamlanan öğrenciler 31.03.2021 tarihine kadar denklik belgelerini göndermemeleri halinde kayıtları yapılmış olsa dahi kayıtları silineceketir.

4-Türkçe düzeyi yeterli olup öğrenime başlayacak olan öğrencilerin ders kaydı yapabilmeleri için ödemeleri gereken öğrenim ücreti ile ilgili ayrıntılı bilgi e-posta adreslerine gönderilecek ve öğrenim ücretini ödedikten sonra, öğrenim ücretini ödediğini gösteren banka dekontunu  oidb@artvin.edu.tr adresine göndermeleri halinde ders kayıtlarını yapabileceklerdir.

5-Türkçe düzeyi yetersiz olan öğrenciler https://tomer.artvin.edu.tr/tr/duyuru/yabanci-dil-olarak-turkce-uzaktan-egitim adresinde Türkçe öğrenmek ile ilgili bilgiye ulaşabilirler.

6- Türkçe düzeyi yetersiz olanlar eğitime başlatılmayacak olup Türkçe öğrenmek üzere izinli sayılacaktır.

7- İkamet İzni Alma Açıklamaları için TIKLAYINIZ...

8- SGK İşlemleri Açıklamaları için  TIKLAYINIZ...

9- 2020 - 2021 Eğitim-Öğretim Yılı  Öğrenim Ücretleri İçin TIKLAYINIZ / For the Tuition Fee of 2020-2021 Education and Training Year, CLICK HERE

-Barınma, Seyahat ve Diğer Faydalı Telefon Bilgileri / Housing, Travel and Other Useful Phone Information TIKLAYINIZ/CLICK HERE