2021 Yılı Üniversitemize Kayıt Hakkı Kazanan Uluslararası (Yabancı Uyruklu) Öğrencilerin Yerleşme Sonuçları ve Kayıt İşlemleri / 2021-List of Foreign Students Admitted to Our University For Registration

10 Eylül 2021, Cuma 3310

2021 Yılı Uluslararası (Yabancı Uyruklu) Öğrenci kontenjanı ile Üniversitemize yerleşen ve kayıt hakkı kazanan öğrencilerin listesi / List of students who have settled in our university with the International Additional Student  for 2021 TIKLAYINIZ/CLICK HERE

-Kabul Mektubu ve Yerleşen Öğrenci Bilgileri İçin TIKLAYINIZ / Acceptance Letter Placed Student Information/CLICK HERE

Kabul Mektubu Doğrulama Kodu:BSC30J7LC2

Evrak Sayısı:19433

Kabul Mektubunu Doğrulmak İçin Tıklayınız...

 

ONLİNE KAYIT İŞLEMLERİ

Covid-19 pandemi nedeniyle 2021 yılında Yabancı Uyruklu öğrenci  kontenjanı ile Yerleşen tüm Yabancı Uyruklu öğrencilerin kayıt işlemleri online kayıt yöntemi ile aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda yapılacaktır. Ayrıca Üniversiteye gelen öğrenciler için her hangi bir kayıt işlemi yapılmayacaktır.

Online kayıt işlemi için 13-19.09.2021 tarihleri arasında online  başvuru sistemine girip kaydınızı yaptıktan sonra  kayıt işleminizin kesinlik kazanması için istenilen belgeleri  posta, kargo veya e-posta ile aşağıda belirtilen adrese  08 Ekim 2021  tarihine kadar gönderilmesi, belirtilen tarihe kadar istenilen belgelerin  gönderilmemesi veya  eksik olması halinde yapmış olduğunuz online kayıt işlemi iptal edilerek kaydınız geçersiz sayılarak silinecektir.

ONLİNE KAYIT YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ... (Daha önceden almış olduğunuz kullanıcı adı ve şifreniz ile sisteme giriş yapınız)

Online Kayıt sonrası belge teslim dilekçesi için Tıklayınız...

Maddi Güvence Beyanı için Tıklayınız...

Posta veya Kargo yolu ile dilekçe ve belgelerin gönderileceği adres: Artvin Çoruh Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Merkez - ARTVİN

e-posta yolu ile dilekçe ve belgelerin gönderileceği e-posta adres: uluslararasi@artvin.edu.tr

(e-posta ile imzalı dilekçe ve istenen belgeler tarayıcıda (scanner) taranıp pdf. Dosya formatında gönderilecektir)

Kayıt için istenilen belgelerin Türkçe'ye cevrilmiş halleri gönderilmediği takdirde online kaydınızı yapmış  olsanız bile kaydınız silinecektir.

 

ONLİNE KAYIT İŞLEMLERİ SONRASI YAPILACAKLAR

1- Kesin kayıt işlemini tamamlayan T.C. Kimlik numarası olmayan öğrenciler ikamet izin işlemlerini tamamladıktan sonra "99...." ile başlayan T.C. Kimlik Numaralarını en geç 1 ay içinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirmeleri gerekmektedir.

2- Online  kayıt işlemi tamamlanan öğrencilerin öğrenci belgesi onaylı olarak kayıt dilekçesinde belirttikleri e-posta adresine gönderilecektir.

3- Kayıt işlemi tamamlanan öğrenciler 08.10.2021 tarihine kadar denklik belgelerini göndermemeleri halinde kayıtları online kayıtlarını  yapmış olsalar dahi kayıtları silineceketir.

4-Türkçe düzeyi yeterli olup öğrenime başlayacak olan öğrencilerin ders kaydı yapabilmeleri için ödemeleri gereken öğrenim ücreti ile ilgili ayrıntılı bilgi e-posta adreslerine gönderilecek ve öğrenim ücretini ödedikten sonra, öğrenim ücretini ödediğini gösteren banka dekontunu  uluslararasi@artvin.edu.tr adresine göndermeleri halinde ders kayıtlarını yapabileceklerdir.

5-Türkçe düzeyi yetersiz olan öğrenciler https://tomer.artvin.edu.tr/tr/duyuru/yabanci-dil-olarak-turkce adresinde Türkçe öğrenmek ile ilgili bilgiye ulaşabilirler.

6- Türkçe düzeyi yetersiz olanlar eğitime başlatılmayacak olup Türkçe öğrenmek üzere izinli sayılacaktır.

7- İkamet İzni Alma Açıklamaları için TIKLAYINIZ...

8- SGK İşlemleri Açıklamaları için  TIKLAYINIZ...

9- 2021 - 2022 Eğitim-Öğretim Yılı  Öğrenim Ücretleri İçin TIKLAYINIZ / For the Tuition Fee of 2021-2022 Education and Training Year, CLICK HERE

-Barınma, Seyahat ve Diğer Faydalı Telefon Bilgileri / Housing, Travel and Other Useful Phone Information TIKLAYINIZ/CLICK HERE